Více hodnocení

Od 7.7.2020 bude znovu možnost si zboží osobně vyzvednout na naší adrese v Praze 10. Platba bude opět bankovní převodem nebo platební kartou při osobním odběru. Návod, jak se k nám dostat, kde přesně nás najdete bude uveden na našich stránkách a zaslán i emailem. 

Nejsme klasický obchod, ale zatím pouze jen výdejní místo.

Děkujeme za pochopení a přejeme příjemné nákupy.

Bejbyboom.cz

 

 

 

 

 

Hodnocení Heuréka

Vrácení zboží ve 14-ti denní lhůtě

 

Vrácení a výměna zboží

Výměna nebo vrácení zboží jsou možné pouze u nepoužitého zboží a je možné je uplatnit po konzultaci s prodávajícím, nejpozději však do 14 dnů od převzetí zboží kupujícím - spotřebitelem . Zboží zaslané prodávajícímu na dobírku nelze akceptovat a nebude převzato. V takovém případě je kupující povinen svůj projev vůle o odstoupení od smlouvy doručit prodávajícímu nejpozději do 14.dne od převzetí věci (doporučujeme tak učinit nejlépe písemnou formou, která zajišťuje snazší prokazatelnost učiněného právního úkonu, kterým se smlouva ruší) a dále musí být zboží vráceno nepoškozené, kompletní, bez známek opotřebení, a s dokladem o koupi či jiným důkazem o zakoupení zboží.  Po vrácení zboží bude zákazníkovi vrácena cena zboží převodem na účet nejpozději do 30 pracovních dnů od okamžiku odstoupení. O úmyslu vrátit zboží zakoupené v našem obchodě nás prosím informujte e-mailem na info@bejbyboom.cz.

Upozorňujeme, že v případě nákupu firmy podnikatele se nevztahuje zákonná možnost vrácení zboží ve 14ti denní lhůtě. Vrácení/výměna zboží se vztahuje pouze na nakupujícího tedy spotřebitele.

Prodejce musí vracené zboží obdržet maximálně 21 dnů od doby kdy bylo zboží převzato zákazníkem, a maximálně 7 pracovních dnů ode dne kdy, zákazník podal žádost o vrácení zboží.  Není možné, aby zákazník od smlouvy odstoupil během 14 denní zákonné lhůty a pak bezdůvodně odkládal zaslání zboží zpět k prodejci. Pokud se tak stane, bude to vykládáno změna vůle zákazníka zboží vrátit a žádost o vrácení zboží bude zrušena. Pokud zákazník přesto zboží odešle zpět k prodejci např. 10 dnů po podání žádosti o vrácení zboží, bude se postupovat jako v případě neoprávněné reklamace.

Zboží vrácené ve 14ti denní lhůtě + reklamace zasílejte na adresu:

Preko,spol.s r.o., U Záběhlického zámku 48/13, 106 00  Praha 10.

 

Bohužel nepřijímáme zpět spodní prádlo - jedná se o kalhotky a kojící podprsenky!! Z hygienických důvodů nelze vrátit spodní prádlo zakoupené  v našem e-shopu!

Ostatní oblečení, které je vraceno během prvních 14 dnů musí mít tyto náležitosti:

  • čisté
  • nepoužité
  • nepoškozené
  • nenošené
  • v původním obalu
  • v původním stavu
  • s původním štítkem výrobce
  • zakoupené v internetovém obchodě

 Zboží (oblečení), které je reklamováno od 15 dne záruční doby musí: 

  • čisté
  • nepoškozené
  • bez úprav

V případě nesplnění těchto podmínek bude žádost o vrácení zamítnuta, a posuzována jako neoprávněná reklamace.

Absolutně nekompromisně bude postupováno v případech, kdy reklamované zboží nebude splňovat zásady obecné hygieny (Vyhláška 91/1984 Sb., o opatřeních proti přenosným nemocem).

Shrnutí podmínek pro vrácení zboží ve 14ti denní lhůtě + výtah z obchodních podmínek bejbyboom.cz

Balení:
Vracené zboží prosíme dobře zabalte, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy.
Prosíme, uveďte zboží do původního stavu tak, aby bylo vrácené zboží nepoškozené, bez známek opotřebení a kompletní, přejdete tím možnému snížení vrácené částky o náklady vynaložené na uvedení zboží do původního stavu. Zásilku zasílejte doporučeně (nikoliv na dobírku) a pojistite ji, neboť Prodávající nemůže nést odpovědnost za případnou ztrátu či poškození vraceného zboží při přepravě zpět.

Peníze:
Peníze za zboží Vám zašleme na Váš bankovní účet co nejdříve, nejpozději do 30 dnů od doručení zboží na naše reklamační oddělení. Náklady na vrácení zboží jsou v tomto případě na straně kupujícího.
V obou případech přiložte Odstoupení spotřebitele od kupní smlouvy.

Obal:
Obal je součástí koupené věci. Spotřebitel odpovídá bejbyboom.cz pouze za snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku nakládání s tímto zbožím jinak, než je nutné s ním nakládat s ohledem na jeho povahu a vlastnosti.

Vrácení zboží ve 14ti denní lhůtě:

V případě vrácení by nemělo dojít k jeho poškození. Zboží by měl spotřebitel vrátit úplné, tj. včetně veškerého dodaného příslušenství, s kompletní dokumentací, nepoškozené, čisté, v originálním obalu, ve stavu a hodnotě, v jakém zboží převzal. Zboží může být vyzkoušeno, ale je třeba myslet na náklady, které bude mít bejbyboom.cz s uvedením zboží do původního stavu a které mohou být požadovány k úhradě.

Účtování těchto poplatků předejdete, pokud zboží uvedete do původního stavu sami (neopotřebení, zkompletování, správné zabalení apod.) S ohledem na různorodost zboží je každý případ odstoupení od smlouvy řešen individuálně.
Dodržení 30 denní lhůty:

Pro dodržení lhůty je rozhodující, kdy nám je doručeno odstoupení od smlouvy. Doručením se rozumí informace, že chcete od smlouvy odstoupit, případně samotné doručení odstoupení i se zbožím.

Lhůta pro odstoupení od smlouvy trvá 30 kalendářních dnů, nikoliv pracovních, a začíná běžet následující kalendářní den po převzetí zboží spotřebitelem (např. převezme-li si zákazník zboží v pátek, doba pro vrácení zboží se počítá od soboty včetně).
Odstoupení od smlouvy musí být doručeno ve lhůtě, nestačí tedy jeho zaslání v poslední den lhůty. Odstoupení od smlouvy můžete zaslat elektronicky na info@bejbyboom.cz.
V co nejkratším termínu od zaslání tohoto odstoupení je potřeba, abyste nám předali zakoupené zboží.

V tomto případě nevzniká právo na proplacení nezbytných nákladů spojených s přepravou zboží k prodávajícímu.

 

 

Hodnocení obchodu na Zboží.cz
Zpracování dat
Schovat